nedeľa 5. novembra 2017

Pupa Milano jesenná kolekcia a ďalšie novinky

Ahojte! Recenzie na produkty Pupa Milano patria k mojím obľúbeným, pretože mám väčšinou možnosť vyskúšať takmer celú kolekciu alebo aspoň určité odtiene z jednotlivých produktov a môžem vám tak napísať nie len môj názor, ale vytvoriť aj celistvé líčenie, pričom je dobre vidieť, ako spolu jednotlivé produkty fungujú a navzájom sa dotvárajú a vy sa tak ľahšie môžete rozhodnúť, čo presne vás z kolekcie najviac zaujíma a po čom sa pozriete.



Dnes vám okrem jesennej kolekcie Collection Privée predstavím aj rozjasňujúce kompaktné makeupy a lícenky, takže si spravte pokojne kávu alebo teplý čaj, lebo dnes to bude na dlhšie čítanie a hlavne pozeranie :)


Kolekcia Privée je stelesnením jesene, takže sa nesie v metalických hnedých a medených odtieňoch, ktoré sú doplnené o klasickú červenú a bordovú. V kolekcii nájdete rozjasňovač (ten vám bohužiaľ neukážem, lebo sa cestou ku mne rozbil), očné tiene, ceruzky na oči, laky na nechty a tekuté rúže.



Očné tiene z kolekcie Privée sa nachádzajú v obaloch, na aké sme už u Pupa tieňov zvyknuté. Dostupné sú v troch odtieňoch, 001 Luxury Cooper, 002 Intense Brown a 003 Exclusive Burgundy. Ja som na vyskúšanie dostala odtiene 001 a 003 a poviem vám, že s týmito tieňmi sa pracuje úplne perfektne! Pigmentácia ja veľmi vysoká, ale dá sa regulovať podľa toho, čím tiene nanášate. Štetcom budú jemnejšie a ľahko tieňovateľné, penovým aplikátorom sýtejšie, prstom ešte viac a na mokro docielite silný kovový efekt. Majú maslovitú konzistenciu a neprášia, čiže pre mňa 100% produkt.




K očným tieňom skvele pasuje aj ceruzka v odtieni 206 Exclusive Burgundy (v ponuke ešte odtieň 205 Intense Brown), ktorá je primerane mäkká, super pigmentovaná a dobre drží na viečku aj vnútornej linke. Farba je naozaj zaujímavá, hnedočervená, ktorá mi v mojej zbierke určite chýbala.



Kolekcia Privée obsahuje samozrejme aj produkty na pery, ale tentokrát to nie sú klasické rúže, ale Made to last lip duo, čo je tekutý rúž na jednej strane a priehľadný fixátor/lesk na druhej. S týmito rúžmi som sa už dávnejšie stretla, ale žiaden som doteraz nevlastnila, čo je veľká chyba! Ja preferujem použitie "farebnej" časti samostatne, lebo vytvára pekný matný efekt, ale v kombinácii s leskom to je v prípade odtieňa 014 Exclusive Burgundy tiež veľmi zaujímavá a hlavne neprehliadnuteľná kombinácia. Rúž prežije pitie aj menšie jedlo, po klasickom jedle ho už treba doplniť. Nikam sa ale neotláča a nezanecháva farbu. Pre začiatočníkov s tmavými rúžmi odporúčam použiť najprv kontúrku, aby ste mali predkreslené línie a ľahšie ste sa "trafili" do správneho tvaru.


Kolekciu dopĺňajú laky na nechty v dvoch odtieňoch, klasickej červenej a burgundy, ktorú mám ja a ktorá sa dokonalo hodí k hore spomínanému rúžu. Lak nanášam v dvoch vrstvách a ako všetky Pupa laky, ľahko sa nanáša, rýchlo schne a vydrží zhruba 3 dni, ale to záleží na kvalite nechtov, mne bohužiaľ dlhšie nevydrží takmer žiaden lak.


A ako som spomínala na začiatku článku, novinkami v ponuke Pupa nie sú len produkty kolekcie Privée, ale aj kompaktné krémové makeupy a rozjasňujúce lícenky. Kompaktné makeupy mi nikdy neboli príliš sympatické, resp. som boly zvyknutá na klasické tekuté a nechcelo sa mi zvykať na niečo nové. Tento ma ale vyviedol z omylu a odkedy mi prišiel, používam ho takmer každý deň. Active Light cream foundation je makeup, ktorý by mal aktivovať prirodzený jas pleti. V balení je okrem makeupu aj zrkadielko a kozmetická hubka, ale ja k nanášaniu používam štetec a ide to s ním taktiež dobre, takže odporúčam používať to, na čo ste zvyknuté. Finish na pleti je veľmi prirodzený, krytie je stredné a celkovo pleť pôsobí jednotne a zdravo. Odporúčaný je pre normálnú až suchú pleť. V ponuke majú aj kompaktný makeup, ktorý je zmatňujúci a vhodnejší bude naopak pre pleť mastnejšiu. No fotkách nižšie mám nanesený odtieň 020 a od neho sú v ponuke ešte aj svetlejšie, takže si prídu na svoje aj bleduľky.

Odtiene 030 a 020.


Poslednými produktami, ktoré vám dnes ukážem, sú rozjasňujúce lícenky Like a Doll Luminis Blush, ktoré sú dostupné až v 12tich odtieňoch! Balenie je maličké, takže sa vôjde do každej kabelky. Nájdete v ňom okrem samotnej lícenky ešte zrkadielko. Lícenky sú bohato pigmentované a sýte, takže s nimi treba narábať naozaj opatrne. Neobsahujú ale žiadne veľké trblietky, takže výsledný efekt je naozaj rozjasňujúci bez toho, aby pôsobil prehnane.



Odtiene 201, 102, 302.

A teraz sa už konečne poďme pozrieť na líčenie, ktoré som s týmito Pupa novinkami vytvorila! Používala som oba tiene na oči, ceruzku, makeup v odtieni 020, tekutý rúž na pery a na líčka rozjasňújúcu lícenku v odtieni 201.












Ako sa vám kolekcia Privée páči?

A čo hovoríte na takéto jesenné líčenie? 

Sú to aj vaše farby?

Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. bože tieto ich kolekcie sú peckové!!! jedna lepšia ako druhá :) naozaj super jesenné farby, vytvorila si krásne líčenie, a tie fotky kde máš lesklé pery sú mega! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, snáď ma ešte žiadna nesklamala! Ale tieto jesenné a zimné sú najviac top! :) Ďakujem, snažila som sa :)) A tie lesklé pery sú fakt efektné, fotilo sa to jedna radosť!

      Odstrániť
  2. Krásne produkty. Najviac ma zaujali tiene a ceruzka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, s produktami na oči som z Pupy pravidelne spokojná :)

      Odstrániť