štvrtok 9. novembra 2017

Naobay - nová bio kozmetika na slovenskom trhu

Ahojte! Viem, že veľa z vás uprednostňuje či už v pleťovej alebo dekoratívnej kozmetike práve tú, ktorá je prírodná, bez chemikálií a vyrábaná s ohľadom na životné prostredie. Ja do svojej starostlivosti začínam pomaly tento druh produktov zaraďovať tiež a preto by som vám dnes rada povedala o novej značke bio kozmetiky, ktorú je už možné kúpiť aj u nás.


Jedná sa o značku Naobay, ktorá pochádza pôvodom zo Španielska. Na potvrdenie svojej vegánskej bio kvality získala množstvo certifikátov, o čom si bližšie môžete prečítať TU. Pre mňa je veľmi zaujímavá svojimi drevenými obalmi, s ktorými som sa zatiaľ nikde inde nestretla. Drevo, ktoré je na ne použité, pochádza zo zvyškov vzniknutých pri ťažbe. Ak sú pri niektorých produktoch použité obaly z plastov, tak sa jedná o recyklované materiály.


Ja som si z ponuky vybrala očný fluid vo forme roll-onu, ktorý je ukončený nerezevou guličkou. Tá pomáha prekrveniu očného okolia a pôsobí ako jemná masážna pomôcka. Samotný fluid je priehľadná tekutina, ktorá sa rýchlo do pleti vstrebáva a nezanecháva na jej povrchu žiadne stopy. Každé ráno a večer guličkou prejdem oblasť pod očami až k hornému viečku a následne fluid vklepkám prstami. Po minútke už nanášam makeup aj korektor a nikdy sa mi nestalo, že by v oblasti, kde bol nanesený fluid, vytváral korektor mapy, žmolky alebo niečo podobné.


Zloženie tohto fluidu je z 98,44 % prírodného pôvodu. Nachádza sa v ňom marhuľový olej, ryžový proteín, výťažky z malín a hrozna a vďaka komplexu vápnika a kyseline hyalurónovej pôsobí omladzujúco a zjemňuje opuchy. Čo sa týka vône, tak ja necítim vôbec nič, čo mi vyhovuje. Nemôže sa tak stať, že vám vôňa nesadne.


Na sortiment Naobay určite odporúčam pozrieť, mňa produkty veľmi zaujali svojím originálnym dizajnom aj zložením. Kúpiť ich môžete buď cez internetový obchod naureus.sk alebo v predajni Naureus v Ružomberku.


Používate prírodnú kozmetiku aj vy?

Počuli ste už o tejto značke?

Majte sa krásne!

8 komentárov:

  1. je super, ak je kozmetika šetrnejšia k životnému prostrediu akýmkoľvek spôsobom, takže toto oceňujem :) navyše tie balenia sú aj lahodiace oku :)
    MakeupbyVeo


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, keď sa vie skombinovať ekologický prístup a ešte aj krásny dizajn, tak je to super :)

      Odstrániť
  2. Přírodní kosmetiku taky používám, hlavně tu pečující, ale tuto značku vidím poprvé a docela mě zaujala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja postupne pridávam do svojej starostlivosti o pleť prírodné produkty, v dekoratívnej kozmetike som zatiaľ verná klasike, ale ktovie, na čo časom natrafím :)

      Odstrániť
  3. O tejto značke som ešte nepočula, ale vyzerá krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá kozmetika vyzerá perfektne a hlavne tie obaly sú skvelý nápad :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kozmetika vyzerá fakt dobre. Obaly sa mi páči a ten očný roll-on by sa mi zišiel. Nemávam síce kruhy pod očami, no podľa zloženia by mal byť dobrý. Inak na takéto drevenné obaly si spomínam pri značke ZAO tuším, ale osobne som ich v rukách nedržala.

    OdpovedaťOdstrániť