pondelok 2. októbra 2017

NUXE suchý olej a balzam na pery - recenzia

Ahojte! Poznáte ten pocit, keď je niečoho všade až príliš veľa, vidíte to na každom kroku, všetci to majú a každý o tom píše a vy potom vôbec nemáte chuť danú vec vyskúšať? To bol môj prípad s telovým&vlasovým olej od NUXE. Keď prepukol pred pár rokmi okolo neho boom a každý ho ospevoval, tak ma nechával úplne chladnou a nevzbudzoval vo mne žiaden väčší záujem. Ale keď už táto senzácia postupne utíchla, paradoxne ma začal zaujímať viac a nedávno som si povedala, že čas vyskúšať ho nastal už aj u mňa.


Ako určite viete, v ponuke sú dve verzie, klasická a trblietavá, ktorá je určite super alternatívou na leto, kedy dokáže krásne zvýrazniť opálenie. Ale keďže ja veľa opálenia teda nemám a hlavne to mala byť moja prvá skúsenosť s tými olejom a touto prírodnou kozmetikou všeobecne, tak som zvolila klasickú variantu a k nej si vybrala ešte balzam na pery, ktorý som už dávnejšie videla u jednej americkej vizážistky, ktorá ho odporúčala pri líčení klientiek, ktoré majú suché pery a treba ich pred nanesením rúžu hydratovať.


NUXE Huile Prodigieuse sa nachádza v sklenenom flakóne (dostupný v 50 ml a 100 ml balení) so zlatým vrchnákom, z ktorého sa dozviete, že je určený na aplikáciu na telo, vlasy a na všetky typy pleti. Čo je pre neho špecifické, je jeho vôňa. Ľuďom sa páčila natoľko, že sa v NUXE rozhodli vyrobiť dokonca parfém s touto unikátnou vôňou. Mne sa dosť ťažko popisuje a chvíľu mi trvalo, kým som si na ňu zvykla, ale teraz už patrím medzi jej nadšencov tiež. Vo vlasoch aj na tele ostáva po nanesení celkom dlho, takže je dobré, ak si ju obľúbite :) Cítim v nej kvetiny spojené s klasickou krémovou vôňou, je naozaj veľmi zaujímavá a najlepšie bude, ak ju niekde osobne ovoniate. Čo sa týka zloženia, nenájdete v ňom minerálne oleje a silikóny. Skladá sa z rastlinných olejov, extraktov a vitamínu E, ktorý pôsobí ako antioxidant.



A ako sa mi najlepšie osvedčilo tento olej používať?

1. Úplne najradšej primiešam pár kvapiek do denného/nočného krému. Rozotriem v dlaniach, aby sa jednotlivé zložky prepojili a následne aplikujem. Pleť je potom omnoho jemnejšia a vláčnejšia. Olej samozrejme môžete aplikovať aj samostatne, ale mne sa zdajú jeho účinky spolu s krémom ešte lepšie.

2. Na vlasy ho aplikujem tak, že dám par kvapiek do dlaní a následne votriem do končekov alebo aplikujem trošku oleja do kefy na vlasy a vlasy po dĺžkach prečešem, čím sa olej rovnomerne v malom množstve rozprestrie do všetkých vlasov.

3. Na telo aplikujem olej väčšinou priamo a následne vmasírujem alebo taktiež primiešam do telového krému, aby z oleja tak rýchlo neubúdalo. Dobrou voľbou je kvapnúť malé množstvo priamo do kúpeľa, po ktorom potom pokožka zostane jemnejšia a vyživená.


Ďalším produktom od NUXE, ktorý vám chcem predstavitť je NUXE Reve de Miel balzam na pery. Ako vidíte, nachádza sa v kelímku, ktorý je zo skla, takže balenie je ťažšie, ale za to dostatočne pevné. Balzam má krásnu medovo-citrusovú vôňu a veľmi zvláštnu, akoby nemastnú konzistenciu, ktorá mi skôr pripomína takú tuhšiu pastu. Každopádne to nie je nič, na čo by ste boli z klasických kelímkových balzamov zvyknuté. Avšak práve táto vlastnosť robí tento balzam ideálnym na účely, ktoré som písala vyššie. Tým, že nezanecháva mastný film, ale akoby len takú ochrannú matnú bariéru, tak na neho bez problémov môžete aplikovať dokonca aj matný rúž bez toho, aby sa následne rozpíjal, otláčal alebo strácal na výdrži. Pre tieto účely ho teda maximálne odporúčam, ale ak máte rady ten "mastný" pocit na perách po nanesení balzamu, tak ten by vám tento balzam nedoprial.



Za mňa oba produkty odporúčam. Olej je multifunkčný a naozaj plní svoj účel a balzam je úplne iný oproti všetkým, ktoré som doteraz skúšala, takže s výberom som spokojná, ale určite sa pozriem ešte po ďalších produktoch tejto značky.


Skúšali ste už produkty NUXE?

Aký máte na ne názor?

Majte sa krásne!

6 komentárov:

  1. Na telové oleje nedám dopustiť :) Určite ho vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Olejček mám doma, na vyskúšanie ešte čaká. Ale veľmi som si obľúbila tyčinkový balzam na pery a krém na ruky z rady Reve de Miel. Rovnako aj telový peeling a pleťový krém Aroma-Perfection :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vlastním oba produkty, len ten olejček má v tej trblietavej verzii :) Najlepší je aj tak práve tento balzám na pery, nádherne mi zhydratuje pery a chráni pred chladom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jedine čo som vlastnila a teraz aj domíňala bol tento balzam na pery a ano je iný ako osatné vždy som ho používala pred spaním a nemala som starosti s popukanými perami. A u mňa je podobné to že keď veľa ľudí vlastní jednu vec tak jednoducho ma to neláka a tak isto to bolo aj s baby lip balzamami na pery do teraz som žiadny nemala. Olej sa mi páči vyzera dobre lákal ma ale sú aj iné ktoré vlastním a som snimi spokojná takže nepotrebujem meniť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. olejček vyzerá teda super :) zaujímala by ma tá jeho vôňa, a či by mi teda sadla :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten medový balzam je vraj skvelý, no neskúšala som ho.

    OdpovedaťOdstrániť