štvrtok 7. septembra 2017

Avon matné rúže, bronzer, olej na vlasy

Ahojte! Produkty značky Avon sme tu už dlhšie nemali, ale keďže som pre vás dostala možnosť otestovať nové produkty, tak prichádzam dnes s recenziou, aby ste sa mohli pozrieť, čo ma zaujalo a čo za seba môžem odporúčať.

Začala by som produktami, ktoré nie sú novinkou, ale mala som s nimi už predošlú dobrú skúsenosť a tak som sa rozhodla vyskúšať ďalšie odtiene. Reč je o matných rúžoch True Color. Prvýkrát som ich skúšala už dávnejšie, keď boli novinkou a musím povedať, že ich stále považujem za jedny z najlepších dostupných klasických matných rúžov. Balenie je elegantné, pigmentácia výborná, výdrž dobrá a vysušovanie minimálne. Tak sa poďme pozrieť, aké odtiene som vyskúšala tentokrát!




Odtiene zľava: Rouged Perfection, Rose Awakening, Vibrant Melon, Adoring Love, Splendidly Fuchsia.

Rouged Perfection

Rose Awakening

 Vibrant Melon

Adoring Love

Splendidly Fuchsia

Ďalším produktom z dekoratívnej kozmetiky je bronzovú púder Avon True Glow Bronzing Powder. Myslím, že tento bol v letnej kolekcii, ale momentálne sú v ponuke guľočkové bronzujúce perličky, ktoré mám odskúšané tiež a sú skvelé, takže môžem odporúčať obe verzie. Farba je prirodzená, stačí pár ťahov štetcom a jemný opálený vzhľad/jemne vykontúrované líčka sú na svete. V tomto kompaktnom balení oceňujem aj veľké zrkadielko.



Posledným produktom, ktorý som nedávno od Avonu vyskúšala, je olej na vlasy v spreji. Tento nezmývateľný dvojfázový sprej sa po pretrepaní aplikuje na mokré alebo suché vlasy a dodáva im lesk, výživu a jemnosť. Bála som sa, aby mi vlasy nezaťažoval, nezlepoval a zbytočne príliš nepremasťoval, ale som naozaj spokojná, pretože vlasy sú úplne nadýchané, ľahké a naozaj jemnejšie a ucelenejšie. Používam ho do dĺžok po tom, čo si uterákom presuším vlasy. Po nastriekaní ich potom rožčešem a nechám prirodzene uschnúť. A aby som nezabudla, úplne dokonalo vonia!



Zaujali vás tieto produkty?

Majte sa krásne!

5 komentárov:

  1. Matné rúže sú dokonalé :) Ja mám Peach Flatters a Marvelous Mocha a úprimne, neočakávala som že budú až takto skvelé :) Rovnako aj bronzer je výborný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten sprej na vlasy je topka! :) úplne ho milujem :) a rúže majú teda krásne odtiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ze rtěnek se mi moc líbí Rouged Perfection a Adoring Love, olejíček mě zaujal, momentálně používám od Aussie, nádherně voní a až mi dojde, tenhle bych možná zkusila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rtěnky od Avonu nemám moc ráda, ale tyhle vypadají skvěle:)

    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Najviac sa mi páči ten prvý nude odtieň a bronzér vyzerá skvelo :) Nad sprejom som tiež rozmýšľala, aj ten vyzerá super

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť