utorok 1. augusta 2017

Urban Decay All Nighter makeup - recenzia

Ahojte! Ozývam sa vám s prvým článkom z môjho momentálneho bydliska na 4 mesiace - Prahy. O tom bude ešte určite článok a možno aj také pravidelné Prague stories :)

Dnes vám chcem ukázať makeup, ktorý svojím vzhľadom získal ihneď prvé miesto medzi makeupmi v mojej zbierke. Urban Decay All Nighter Liquid Foundation je plne krycí makeup s matným finishom a dlhou výdržou. Na výber je obrovské množstvo odtieňov, na svoje si prídu dokonca aj tie najbledšie typy!


Čo ma na tomto makeupe od začiatku uchvacovalo, je jeho balenie. Krásne a pritom praktické! Cez priehľadnú časť presne vidíte odtieň makeupu a aj to, koľko ho ešte zostáva, keďže pri stláčaní pumpičky sa postupne jeho dno dvíha, takže vypotrebujete úplne všetko. 



Môj odtieň, ktorý som si vybrala, nesie číslo 3.25. Aj napriek tomu, že odtiene začínajú už od jednotky, tak je stále makeup po vytlačení celkom svetlý. Tu si ale treba dávať veľký pozor, lebo ako som sa predom dozvedela v rôznych recenziách a videách, tieto makeupy zvyknú oxidovať a tým zmeniť odtieň na kúsok tmavší. S tým som rátala a preto som si vybrala tento odtieň, aj keď by mi bol na leto príliš svetlý, keďže aspoň trošku som sa už v tvári opálila. Preto odporúčam kupovať tento makeup aspoň o pol až celý odtieň svetlejší alebo ešte lepšie vyskúšať ho priamo na tvár na predajni (parfumérie Douglas).



A aké sú v skutočnosti jeho vlastnosti? Spĺňa čo sľubuje? Krytie je naozaj výborné, ja ho nanášam buffer štetcom a jedno stlačenie pumpičky mi vystačí na celú tvár. Ak by som makeupu naniesla viac, bolo by krytie už úplne 100%, ale to ja nechcem, takže sa mi páči, že aj keď kryje veľa, tak stále vie vyzerať prirodzene. Čo sa týka výdrže, tá je slušná, ale počas dňa sa mi v t-zóne začína pleť trochu lesknúť a treba ju prepudrovať. Vo výdrži vie ale super pomôcť Urban Decay All Nighter fixačný sprej, ktorý už používam dlhšie a je naozaj výborný!


Záverom by som teda tento makeup určite odporúčala, je to krásny a kvalitný produkt, ale treba si dať veľmi záležať na výbere odtieňa. 

Máte rady plne krycie makeupy?

Majte sa krásne!

5 komentárov:

  1. Vyzerá fakt skvelo, takéto makeupy mám najradšej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som týmto mejkapom bola veľmi sklamana - ak som svoju pleť dôkladne nepripravila a nezvolila vhodný spôsob aplikácie, usadil sa v jemných vráskach (aj takých, o ktorých som nemala tušenie), v rozšírených poroch and v druhej polovici dňa bol nerovnomerný. Ak ste dvadsiatnička s hladkou pleťou, tak môže byť ok, ale ak máte nad tridsať, hoci aj mastnú pleť, musíte si dať prácu s prípravou pleti, aby bol výsledný efekt dobrý. Za tie peniaze to podľa mňa nestojí, alebo si radšej trochu priplatim za Estee Lauder Double Wear.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár. Samozrejme, ja ho hodnotím subjektívne, tak ako sadol mne :) Každý má iný typ pleti, tak je dobré sa tu podeliť o názor, určite to niekomu pomôže :)

      Odstrániť
  3. tak tebe sadol naozaj dobre ;) toto je ten problém, že niekedy makeup môže byť super, ale keď si vyberieme zlý odtieň,tak ho úplne "zabijeme" :) ty máš pekný odtieň a páči sa mi aj to, že si ho dala takto menej a nevyzerá to ako maska
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť