štvrtok 16. marca 2017

Farbenie vlasov s L'Oréal Colorista Washout #peachhair

Ahojte! Dnes by som vám rada dala bližšie informácie k farbeniu vlasov s novými farbami L'Oréal Colorista Washout. Moja farba bola konkrétne v odtieni #peachhair a rozhodla som sa z celého priebehu farbenia natočiť video, aby ste mali presnú predstavu o tom, ako to prebieha a videli, že je to naozaj jednoduché :) Ešte doplním, že vlasy som si odvtedy zatiaľ umyla dvakrát a farba sa vymyla tak na 80%, takže to, že vydržia zhruba 1 týždeň naozaj platí.



Ak by ste aj v budúcnosti rady videli moje videá, nezabudnite sa prihlásiť na odber. A prepnite si video do HD kvality :)








Ako sa vám takéto krátkodobé farbenie páči?

Vyskúšate to tiež?

Majte sa krásne!

PS: Zajtra odchádzam na výlet do Bourdeaux vo Francúzsku, tak ak by ste chceli vidieť priebežne fotky, tak sledujte instagram :)

7 komentárov:

  1. v lete plánujem vyskúšať aspoň jeden odtieň, rozhodujem sa medzi modrou, fialovou a ružovou, ešte uvidím. podľa mňa to obdobie je najlepšie na experimenty. :) som zvedavá, ako to dopadne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som teraz tiež farbila vlasy s L'oreálom na krikľavočervenú, konkrétne s ich ColorBrights :) Farby majú ozaj skvelé <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tebe pristane asi všetko :) v blond vláskoch je takáto marhuľková alebo aj ružová, veľmi pekná :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som o tejto farbe ešte nepočula, no podľa mňa je to skvelé riešenie pre tých, ktorí nechcú ísť do normálnej farby na vlasy :) Super video, veľmi ti to tam pristane a nové vlásky sú veľmi pekné

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie vlasy máš naozaj krásne! :) ja som si akurát výrobky colorista všimla posledne v dmke a veľmi ma to zaujalo :) škoda, že väčšina tých vymývacích farieb najlepšie chytá na bledé vlasy :/ ... ale kúpila som si jednu farbu na vyskúšanie, čo to dá :) a ináč video je super ... strašne si sympatická :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No vraj by mali vydržať 10-15 umytí takže je to potom asi nanič keď sa to až tak rýchlo vymyva aj keď by nemalo... Inak pekné video :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 10 umytí majú vydržať len tuším 2 odtiene, ktoré sú vyslovene určené na tmavé vlasy, na tomto, ktorý som skúšala ja, je uvedené 2 až 3 umytia :) A ďakujem :)

      Odstrániť