nedeľa 16. novembra 2014

Dermacol Upokojujúci odličovač očí & voňavé telové mlieko

Ahojte! Dnešná recenzia sa bude týkať dvoch výrobkov z pleťovej/telovej kozmetiky od značky Dermacol. Z produktov na telo som mala možnosť doteraz vyskúšať ENJA telové maslo a višňový krém na ruky, s ktorými som bola spokojná.



Tentokrát som testovala telové mlieko z rady AROMA RITUAL s vôňou rebarbory a extraktom z jahôd. Vôňa je skutočne veľmi svieža, ale pritom dostatočne výrazná. Konzistencia je typická pre telové mlieko, ľahko sa rozotiera a rýchlo vstrebáva. Hydratácia je priemerná, ak máte vyslovene suchú pokožku, tak by som odporúčala hutnejší krém, hlavne na zimu. Na leto to však bude ideálna voľba!


Na Upokojujúci odličovač očí som bola veľmi zvedavá, pretože som zvyknutá na micelárku a len máločo iné mi vyhovuje. Tento odličovač je určený na všetky typy pleti, obsahuje extrakt zo zeleného čaju a a D-panthenol proti vysušovaniu očného okolia. Vôňu necítim žiadnu, čo mi celkom vyhovuje. Pri odličovaní som nemala žiaden problém, poradil si so všetkými riasenkami (myslím klasické, nie vodeodolné, s tými by podľa mňa mohol mať problém). V očiach ma neštípal, čo je najhlavnejšie, pretože červené podráždené oči nechce asi nikto. Takže za mňa ho môžem odporučiť, ak na čistenie očí a tváre používate rozdielne produkty, tak najbližšie môžete vyskúšať aj tento :))


Majte sa krásne!

5 komentárov:

  1. Aroma rituals od Dermacolu sú podarené skoro všetky :) vďaka za recenziu
    Chcela by som ťa pozvať na novú stránku, kde si môžeš vymeniť kozmetiku, ktorú nepotrebuješ a získať kozmetické balíčky za pár drobných. Pozri : http://makeawish.webnode.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vůni rebarbora+jahoda miluju :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuju za pěkný komentář u mě na blogu =).
    Dal jsem follow na GFC, bloglovin i facebooku, budu rád za followback =)
    Prima den,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook / Bloglovin / ig: @majki

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som momentálne vyskúšala na odličoavnie micelárku od Mixy a som maximálne spokojná:)

    OdpovedaťOdstrániť